وبلاگ خانواده

عکس ها و مطالب گوناگون

وبلاگ خانواده

عکس ها و مطالب گوناگون

کرم رفع سفیدی مو استراتژی

کرم رفع سفیدی مو استراتژی 

با رفع سفیدی مو استراتژی بیش از 15 سال جوان شوید
با این محصول دیگر نیازی به رنگ مو ندارید 

 قیمت : ۱5,000 تومان 

خرید پستی 

با کرم رفع سفیدی موی سر امریکایی استراتژی در کمتر از 1 ماه موهای خود را به رنگ طبیعی خود باز گردانید . این لوسیون محصول کشور آمریکا می باشد و با مصرف ان به تدریج موهای سفید را به رنگ طبیعی خود باز میگرداند . کرم رفع سفیدی بر خلاف رنگ مو که تنها بر روی ظاهر موها اثر می گذارد، موهای شما را از ریشه بهبود می بخشد و شما موهای خود را از ریشه به صورت مشکی یا تیره مشاهده می کنید. کرم رفع سفیدی مو بر روی رنگدانه های مو تاثیر گذاشته و آنها را به رنگ طبیعی خود باز می گرداند .

استراتژی

  چه هدیه ای بهتر از جوانی ؟؟ این کالا رنگ مو نیست - دستها و لباسها را آغشته ی نمیکند . کاملا برای مو بیضرر و حتی مفید بوده و بواسطه استحمام و شستشو از بین نمیروند . کرم رفع سفیدی مو رنگدانه های طبیعی مو را بواسطه فعل و انفعالات طبیعی دوباره فعال کرده و مو بحالت طبیعی رنگ میگیرد بنابراین شما مجبور به انتخاب رنگ بخصوصی نیستید و کرم رفع سفیدی مو موی شما را چه روشن و چه تیره به طور طبیعی نمایش میدهد . کرم رفع سفیدی مو بتدریج و در طی دو تا سه هفته عمل میکند بنابراین هیچکس متوجه تغییر رنگ تدریجی موی شما نمیگردد و متفاوت با رنگ موهای معمولی تغییر ناگهانی در ظاهر شما پدید نمی آورد .  

 قیمت : ۱5,000 تومان 

خرید پستی 

رفع سفیدی مو

 طریقه مصرف : 

بهترین حالت مصرف کرم رفع سفیدی مو بعد از استحمام می باشد به این ترتیب که بعد از حمام مقداری از کرم رفع سفیدی مو را بر روی مو های نیمه خیس بمالید و آرام ماساژ دهید توجه کنید که اولا مقدار این کرم زیاد از حد نباشد کم نیز نباشد ثانیا تمام موهای سر را پوشش دهد.  

توصیه ما : 

1- برای استفاده از کرم رفع سفیدی مو منظم باشید.
2- در صورت امکان 3 ساعت بعد از استفاده مو ها را با آب ولرم بشویید. 

 قیمت : ۱5,000 تومان  

خرید پستی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد